דיוק כתיבה קלינית B12
תיקונים | דוח בקשה B12 |
במשפחה יש רקע של | יש רקע משפחתי של |
במסגרת הגן (או שנת הלימוד עליה מדברים) | בשנת לימוד הקודמת |
גננת שיח | גננת שיח בגן |
ישתף פעול, יחווה חוויות של הצלחה ויעלה את רמת הביטחון העצמי שלו; יתמודד עם מטלות הקשות לו עם תיווך שיפחת בהדרגה | יעמוד בדרישות הטיפול ויבצע משימות על ידי שימוש, פיתוח ושכלול הרגלי עבודה |
חיזוק הערוץ הפונולוגי – זיהוי, שיום וכתיבת העיצורים והתנועות; עבודה על מודעות פונולוגית. | יענה לשאלות עם אלמנטים פונולוגיים ויצליח לבצע משימות קריאה וכתיבה על ידי חיזוק יכולות פונולוגיות |
עבודה על חשיבה מסדר גבוה – אנלוגיות, הסקת מסקנות וקשר של סיבה ותוצאה | יראה מובנות ביכולות קוגניטיביות של ייצוג סימבולי וחשיבה מופשטת |
יפיק את הצלילים ס, ט, ז,ו ד, בצורה תקינה בכל המיקומים במילה | יבטא בצורה תקינה את הצלילים ס, ט, ז, ו, ד, כדי לשפר מובנות הדיבור. |
יש לציין שהוא שיתף פעולה במשימות פונולוגיות (מוכנות לקריאה), עם תיווך והמחשה, למרות הקושי | אבל לא סרב כלל לשתף פעולה במשימות קריאה מכיון שהתיווך והמחשה הותנה לו כבר מתחילת המשימה |
למד לבקש עזרה, במשימות מאתגרות | השתפר ביכולת לבקש עזרא |
שיפור ביכולת שלו להתמיד במשימה ולהשקיע מאמץ | השתפר….ביכולת להתמיד במשימה קשה עבורו ולהשקיע מאמץ |
בקריאת סיפור, הוא לא הצליח …..ונראה קושי בזיכרון עבודה | נראה זיכרון עבודה מאוד חלשה, לדוגמא, בקריאת ספר לא הצליח….. |
נראה קושי ברכישת מושגי יסוד של זמן, גודל וכמות וקושי בהבנת סיבתיות | הראה מובנות חלשה למושגי יסוד של זמן, גודל וכמות...ילד מתקשה להסביר סיבתיות גם עם המחשה ותיווך |
יש לציין כי, איתי רכש את העיצורים /s/ ; \z\ ברמת העיצור הבודד ויש צורך בהעברה לרמת המילה | התחזק במודעות חלקי הפה ומצליח לסגור שיניים להכין לצליל ס ו ז אבל מצליח לבטא נכון את הצליל ברמת המילה למעט מאוד נסיונות ורק עם תזכורת מילולית והמחשה |
בנוסף, נראה קושי בהבחנה שמיעתית בין צלילים דומים ובזיהוי בין צלילים קוליים לבין צלילים אי-קוליים | הילד מתקשה באבחנה שמיעתית בין צלילים דומים ומראה מובנות נמוכה במושגים פונולוגיים כגון מיקום בפה ויכולת זיהוי בין צלילים קוליים לבין צלילים אי-קוליים |
יבין קשר של סיבתיות וייצוג סימבולי | ישתפר ביכולת חשיבה מופשטת של סיבתיות וייצוג סימבולי |
איתי ירכוש מושגי יסוד של כמות, גודל, וזמן | ירחיב אוצר מילים כדי לתאר חפצים וכדי להביע מושגי יסוד של כמות, גודל וזמן |
יבין סיפור המושמע לו ויענה לשאלות ברמה הגלויה ובהדרגה יענה לשאלות חשיבה, עם תיווך | חסר…. |
- קבל קישור
- X
- אימייל
- אפליקציות אחרות
תגובות
הוסף רשומת תגובה